Svůdné touhy – recenze

Po dlouhé době mám pro vás recenzi na komiks. Dalo by se říct, že je to „volné pokračování“ Svůdných schůzek, o kterých jsem také psala. Kniha obsahuje dvacet šest krátkých komiksů od různých evropských tvůrců. A jako v předešlé knize, tak i tato je rozdělena do dvou částí.

První část se jmenuje Svůdné svátky a je v ní třináct komiksů. A jak už možná z názvu napovídá, tak hlavním tématem jsou Vánoce. A řekněme, že jsou to Vánoce poněkud perverzní. Takže nečekejte nějaké cukroví a nebo dárečky. Což o to, dárky také budou, ale ne jen tak ledajaké. Ale myslím, že si přijdete na své, protože je tam spoustu nahotinek a erotiky.

Druhá část se jmenuje Svůdné slunění a i v této části nechybí erotika a sex. A slunění zřejmě proto, že důležitou roli zde hrají pláže, koupání a různé radovánky, které k tomu patří.

A jak už to tak bývá, tak některé komiksy jsou lepší a jiné horší, ale to je se vším. Musím se také přiznat, že při čtení jsem zvlhla, takže myslím, že účel tato kniha splnila a proto ji také můžu doporučit 🙂

Nejvíc se mi ze všech komiksů líbil s názvem Vánoční krůta. Je o mladém muži, který je chudý a chtěl by na Vánoce mít k jídlu krůtu, když už jsou ty svátky. Je celkem vychytralý a mazaný a proto vymyslí jak na to. Vytipuje si jednoho bohatého měšťana, který si zrovna nese krůtu. Ukáže mu, jak snadno si najít ženu, se kterou si zalaškuje a za to dostane právě tu krůtu. Boháč se ptá, jak to udělal, že s ním žena šla do postele a chuďas neváhá a ukazuje váček s bylinkami. A díky nim po něm zatouží každá žena, boháč po bylinkách zatouží a vidí se hned jako lovec žen. Chudák mu za „pár zlaťáků“ váček prodá. No a pokud chcete vědět, jak to bylo dál, tak to už si budete muset přečíst 🙂

Jinak kniha jako celek se mi líbila a pokud bude další pokračování, tak si ho určitě zas koupím. Jestli máte rádi erotické komiksy, tak neváhejte a čtěte 🙂

Svůdné touhy
  • Erotika