Klik – recenze

Další recenze na komiks a samozřejmě erotický a myslím, že mnoha lidem by se líbilo být na místě Claudie a nebo naopak na místě toho, kdo ji ovládá.
Tento komiks je o bohaté paničce Claudii, které nic nechybí, nebo si to alespoň myslí. Má bohatého manžela, sice starého, ale vypadá to, že  po ní plnění manželských povinností nějak nevyžaduje. Takže si může užívat. Její chybou se však stane, že rozhněvá muže, který je do ní zamilovaný, ale co může dělat, když ji ten muž odpuzuje. A tak se stane, že díky tomuto muži se Claudii dostane do mozku malý implantát a on má v rukou k němu ovladač a nebojí se ho použít. A co, že se stane, když se na ovladači nastaví ukazatel na MIN? Potom se začnou dít věci, ten kdo má v mozku implantát, tak je ihned velmi nadržený a když se dá na MAX, tak to už je k nevydržení a dotyčný zažívá jeden orgasmus za druhým a nepřeje si nic jiného, než aby byly jeho chutě uspokojeny. Takže Claudia se vážně nenudí a z nesnesitelné frigidy se stává náruživá nymfomanka, jenom když se to stane na veřejnosti, tak mnoho lidí nemá pochopení pro její vzrušení.
Komiks je rozdělen do čtyřech částí, které na sebe moc nenavazují, v každé části se odehrává jiný příběh, ale vždy je hlavní postava Claudia a zažívá mnoho dobrodružství. V první části dostane Claudia implantát a její manžel se s ní neví rady a potom zjistí, že ona za to vlastně nemůže a tak se snaží vypátrat toho, kdo Claudii ovládá. Ve druhé části si na Claudii její manžel najal muže, který ji díky ovladači má znemožnit před lidmi. Ve třetí části se Claudia ocitá v Amazonii a chce udělat reportáž lidech jedné sekty, která se chce spojit s mimozemšťany. Využívají k tomu však velmi netradiční metody a to sexuální vzrušení. A v poslední části má Claudiin muž obhajovat muže, který je zapleten do kauzy s metanolem a díky tomu přišlo mnoho lidí o zrak. Dcera jednoho z poškozených chce, aby otec dostal odškodnění a neváhá proto udělat cokoliv. A díky tomu se jí do rukou dostane právě ovládání Claudiiny rozkoše.
Místy jsem se vážně bavila a jindy mi to přišlo až bláznivé, ale určitě nelituji přečtení. Kresba je také moc hezká, autorem je Milo Manara, takže se můžete těšit na mnoho vzrušující nahoty a také na hezké dívky, ale i ženy si přijdou na své.
A co vy, přáli by jste si, aby vás někdo takhle ovládal a nebo by jste raději chtěli ovládat vy někoho?

ko-fi

Klik