Witch Trainer – recenze

Rád bych vás milý čtenáři ještě jednou přivítal v novém roce. Ano vím, že nový rok již nějakou chvíli máme. Bohužel jsme neměli vůbec čas abychom se v podstatě celý prosinec mohli věnovat blogu. Takže je ten správný čas opět začít něco produkovat. Doufám, že jste tedy do nového roku vkročili tou správnou nohou. A snad ho budete mít plný erotiky, sexu a přeji vám ať je ještě perverznější než rok předtím 🙂 A čím lepším přispět na blog na začátek roku než recenzí, že? Bohužel to nebude recenze na žádnou hračku (ta bude snad brzy), ale rovnou na celou hru (jsem přeci jen hračička 🙂 ).

Jak už o mě asi víte, mám rád fantasy. Erotiku. BDSM a vše co k tomu patří. Tak proč to opět trochu nespojit. A jelikož mám rád i Harryho Pottera tak mě tato hra už po přečtení zaujala. V této hře se stanete díky náhodě ředitelem školy v Bradavicích. Ne nejste Brumbálem, ikdyž se pokoušíte, aby na to nikdo nepřišel. S Brumbálem jste se totiž vyměnili. Vy jste totiž něco jako džin a to džin, který má rád perverznosti. Vaším spojencem se kupodivu stane profesor Snape. A ten jak víte nemá rád Nebelvír, ale hlavně koho nemůže vystát je Hermiona. Ta mu pije krev a tak se nabídnete, že mu pomůžete. Stačí málo, potopit Hermionu jak v učivu tak v očích ostatních žáků. Hermiona tedy z ničeho nic začne dostávat špatné známky. Nebelvír z ničeho nic začíná prohrávat a každý přeci chce, aby Nebelvír vyhrál. A  tak celá zhroucená a v depresích navštíví Hermiona Brumbála (vás). Vy ji samozřejmě nabídnete pomoc. Prostě pro vás udělá jen nějakou maličkost a vy za to dáte pár bodíků Nebelvíru. Nic špatného na tom přeci není, že. A Hermiona souhlasí. A tím se vám pomalu dostává do spárů aniž by to tušila.

A taková je premisa. Dokážete udělat z Hermiony svého poslušného otroka? Nebo se dokonce rozhodnete z ní udělat děvku přístupnou pro všechny? Rozhodnutí na vás. Není to však tak lehké. Chce to především trpělivost, nebo si pročíst různé návody. Hermiona má totiž tendenci se na vás naštvat, když ji zadáte úkol který je na ní zrovna moc, nebo pokud po ní budete chtít moc velkou laskavost. Musíte tedy postupovat opatrně. Aby se na vás přestala zlobit, musíte jí koupit dárek (nebo čekat), pozor dárek musí být i vhodný, pokud totiž na začátku koupíte ještě nevinné Hermioně pornočasopis, spíš se na vás ještě více naštve. No jo, ale kde vzít na různé dárky. Správně chce to zlaťáky a ty si vyděláte jen když budete psát různé hlášení pro ministerstvo kouzel. A to samozřejmě zabírá čas. Zároveň inspiraci na úkoly si berete z knih, které si musíte nejdříve koupit (samozřejmě za zlaťáky) a pak si je ještě musíte přečíst. A tak trávíte dny psaním hlášení, čtením knih, zadáváním úkolů Hermioně. A večer si občas dáte se Severusem Snapem sklenku vína a kujete pikle.

To je v podstatě vše. Úkolů je tak celkem dost. Dělí se na takové soukromé úkoly a pak na veřejné. Ty veřejné zadáte Hermioně ráno a ona vám večer přijde říct jak se jí dařilo. Každý úkol má několik různých konců podle toho jak hra vidí Hermionu jako ochotnou a nadrženou. A než si budete moci dovolit přejít na těžší úkol musíte Hermioně zadat ten předchozí několikrát, a i tak se vám může stát, že se naštve. A toť vlastně vše.

Osobně musím přiznat, že hru jsem ještě nedohrál. Chce poměrně dost času a trpělivosti. Zároveň mě ale baví. Grafika je jednoduchá, ale povedená. Hermiona je sexy a hlavně je zde poměrně uvěřitelný přerod z uťáplé šprtky na sexuální otrokyni. Nadruhou stranu je prostředí moc jednotvárné, vše se odehrává pouze v Brumbálově pracovně a někdy musíte přetrpět stejné texty pořád dokola.

Hru vytvořil Akabur, který má na svědomí několik dalších her. Žádnou jsem nezkoušel, ale pokud máte raději klasické Disney pohádky můžete si stáhnout třeba Princess Trainer, kde si pro změnu trénujete princeznu Jasmínu z Alladina. Hry najdete na Akaburově stránce ke stažení zdarma zde. A autora můžete popřípadně podpořit tady.

A na závěr ještě tip. Pokud si myslíte, že by vás hra mohla bavit. Zkuste probrouzdat internet. Lze najít neoficiální vylepšenou hru, kterou mají na svědomí z Ruska. Nebojte nemusíte se hned učit azbuku vše je přeložené do angličtiny. A hru to vylepšuje v mnoha ohledech. Máte možnost vydávat Bradavické noviny, čímž si dokážete snáze vydělat více zlata. Najdete zde hromadu nových oblečků pro Hermionu. A navíc se zde objeví i nová dívka na trénink tentokrát ze Zmijozelské koleje. A další a další vylepšení. Řekl bych, že se komunitě povedlo téměř vše vylepšit a dotáhnout k dokonalosti.

A jaký je tedy verdikt? Pokud máte rádi svět Harryho Pottera (ale ne zase tak moc, aby vás to dokázalo urazit). Nebo jste si jen někdy chtěli udělat z Hermiony svého otroka, neváhejte a stahujte. Pokud moc neovládáte angličtinu (nebo ruštinu) a nebo jen nechcete moc číst, a máte raději více akce, tak se této hře obloukem vyhněte.  Ale jelikož je zdarma za vyzkoušení rozhodně stojí.

Pokud jste již hráli, nebo pokud si hru zahrajete, budeme rádi pokud se s námi podělíte se svými dojmy.

• Grafika
  • Hratelnost
  • Zvuk
4

Zhodnocení

Vaše tajné touhy jsou tady. Konečně si můžete z Hermiony udělat sexuální otrokyni. Cesta k tomu je, ale lemována hromady textu. A tak musíte mít velkou trpělivost. Nakonec, ale dostanete poměrně uvěřitelný přerod Hermiony na oddanou otrokyni.