Snění – recenze

Opět mám pro vás recenzi na knihu, ale tentokrát je to komiks, samozřejmě, že erotický. Takže s chutí do toho.
Komiksy mám ráda a jednou jsem tak hledala na internetu nějaké dobré komiksy a narazila jsem právě na Snění (neříkám, bylo jich tam víc co mě zaujalo, ale o těch třeba příště), tak jsem si o něm něco přečetla a musím se přiznat, že jak jsem viděla obálku, tak bylo po všech pochybách a prostě jsem si ho musela koupit. Jelikož je to erotický komiks, který se odehrává ve viktoriánské době, má tedy vše co mám ráda, ale už vás nebudu déle napínat a o čem že komiks vlastně je?

Coralina Doucetová je učitelka nevýslovné krásy, která zrovna nastupuje do nového zaměstnání. Úplně detailně svou úlohu nezná, jen to, že by měla dělat guvernantku mladému chlapci. Oním chlapcem je mladý lord Vernér, který je velmi výjimečný vynálezce. Jediné co ho naplňuje jsou právě jeho vynálezy, Coralina tomu chce přijít na kloub, proč se na ně tak upnul a tím začíná její fantastické dobrodružství.
Vždy před spaním si s ní Vernér připije zvláštním nektarem a poté se Coralina dostává do různých snů, které vypadají až moc reálně. Po probuzení Coralina nechápe co se to děje, ale za každou cenu tomu chce přijít na kloub. A co tedy tyto sny prodchnuté erotikou znamenají? To vám samozřejmě neprozradím, budete si muset knihu přečíst.

Komiks je vážně moc hezky nakreslený a i příběh je zajímavý, erotika v něm není vůbec vulgární, právě naopak celý děj obohacuje. Ale rozhodně nečekejte nějaké hlubokomyslné úvahy či náročný příběh, protože to tu rozhodně nenajdete. Ale myslím, že to vůbec nevadí, protože kdo chce pořád řešit nějaké náročné věci, proč se také někdy neponořit do klidných vod a nechat se jen tak unášet. Protože právě Snění vám poskytne uvolněnou atmosféru a k tomu ještě velmi vnadnou hlavní hrdinku a co víc si přát?

Takže za mě knihu určitě doporučuji, bezvadně jsem si u ní odpočala a také si jí užila. Tak neváhejte a čtěte.

Snění
  • Erotika