Svůdné schůzky – recenze

Opět nová recenze na komiks, tentokrát na knihu, ve které je dvacet čtyři kratších erotických komiksů. Jsou to komiksy slavných francouzských tvůrců. Kniha je rozdělena do dvou částí, první část je nazvaná Svůdné spodničky a najdeme v ní čtrnáct kratších komiksů. Některé jsou kratší, jiné trochu delší a také se mi některé líbily víc než jiné, ale celkově tato část nebyla špatná. Druhá část se jmenuje Svůdné schůzky a ta obsahuje deset kratších komiksů. Jako u první části, tak i zde jsou některé komiksy, které se mi líbily více. Ale kniha jako celek je dobrá, já se u ní bavila. Třeba někomu nesedne styl kresby u některého komiksu a nebo příběh, ale tak si spraví náladu u následujícího.
Ve Francii vyšly tyto komiksy jako čtveřice komiksových antologií v letech 1990-1992 a právě kniha Svůdné schůzky nám přináší první dvě části. Doufám, že se dočkáme vydání i zbylých dvou částí. První část Svůdné spodničky se zaměřuje na spodní prádlo, ať už ho mají postavy na sobě, nebo třeba visí na šňůře a nebo si ho svlékají. Je to různé, ale točí se to kolem něho.
Druhá část Svůdné schůzky, tak už z názvu trochu vyplývá, že se zaměřuje na schůzky a také cestování.
Některé komiksy jsou vtipné, na jiné si už po přečtení ani nevzpomenete, ale některé jsou i vzrušující. Ale rozhodně to nejsou porno komiksy, ale takové, aby navodily atmosféru. Musím říct, že mě hlavně navnadila obálka. Vybrala jsem jeden komiks, který mě zaujal, jmenuje se Budoár. Komiks je o ženě, která se zrovna obléká ve svém budoáru a pomáhá jí při tom služka. Vstoupí za ní její milý a ona ho poprosí, aby jí zapnul šaty, ale on místo, aby jí je zapnul, tak jí vysvlékne. U tohoto komiksu se mi líbila kresba i příběh, je to jeden z těch kratších, ale i tak se mi líbil.
No a nakonec snad už jen, že Svůdné schůzky určitě nejsou pro každého. Ale pokud se pro ně rozhodnete, tak přeji příjemné čtení.

ko-fi

Svůdné schůzky