Vědomá prostitutka – recenze

Po delší době něco přidávám, je to sice recenze, ale na knihu. Doufám, že nebudete moc zklamaní a recenze se bude líbit.
Kniha se jmenuje Vědomá prostitutka a je od autorky Veronici Monet, která se dlouhá léta živila jako profesionální společnice. Již dříve se chtěla stát spisovatelkou a proto, když ukončila svou kariéru, tak se rozhodla, že napíše knihu, ve které chce předat své poselství všem ženám. A to takové, jak se stát lepší milenkou a napsala všechny různé tipy a triky, které se sama naučila. Dále také pracuje jako poradkyně v oblasti sexuality a vztahů.

Musím se přiznat, že ze začátku se mi do čtení moc nechtělo, ale po pár kapitolách už mě kniha k sobě přímo „připoutala“ a já musela číst dál a dál. Autorka chce své čtenářky naučit, aby se měly rády takové jaké jsou, protože když se sama cítíte sexy, tak prostě sexy jste. A také, aby ženy nalezly svou sexualitu a nestyděly se za to. Protože jak sama autorka říká není se za co stydět, právě naopak. Takže když objevíte svou sexualitu, tak se dokážete více uvolnit a sex je mnohem lepší, jak pro vás tak i pro vašeho partnera. Některé kapitoly jsou zajímavější než jiné, tak to prostě je. Ale zase někoho může zaujmout něco co třeba moc nezaujalo mě. Musím se přiznat, že pro mě byla zajímavější druhá polovina knihy, protože tam byly trochu zajímavější témata, ale také některé kapitoly mě moc nezaujaly. Ale víc mě zaujala druhá půlka. A musím říct, že určitě nějaké rady a praktiky vyzkouším a už se na to dost těším.

Jen pro mě trochu nepředstavitelná věc a to ta, když autorka píše, že v době kdy se živila jako společnice, tak byla vdaná. Nechci nikoho soudit, ale moc mi to nejde dohromady. Já osobně bych se nikdy nemohla živit tělem. Protože bych na to neměla odvahu a nejspíš bych utekla. Tak určitě je to jiné spát s někým koho znáte a s někým koho vidíte poprvé v životě. A tak každý to má jinak. Ale myslím si, že je od autorky hezké, že se s námi podělila o své zkušenosti a poznatky. Díky tomu se ženy nemusejí stávat kurtizánami (tedy pokud nechtějí) a mohou si přečíst knihu a díky tomu vyzkoušet různé věci.

Takže za mě knihu určitě doporučuji k přečtení. Pokud hledáte nějaké zpestření do vašeho vztahu a nebo máte nějaké sexuální problémy, tak si určitě knihu přečtěte.

• Hodnocení
4.5